Jump to content

Photo

24h

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 NoRegrets

NoRegrets

Profanatore di sepolcri

• Membro
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,657 posts

Posted 29 May 2006 - 09:57 AM

sarebbe possibile rendere possibile cambiare le impostazioni dell'ora? non sopporto di vedere AM/PM, vorrei vedere le 24h come negli altri forum

you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up

#2 Cleon

Cleon

Il buffone

• Amministratore
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,737 posts

Posted 29 May 2006 - 05:21 PM

Hai già provato a vedere nelle impostazioni personali?
Io in quelle del forum preferisco ci metta le mani tore...

A chi nasce puveriello e sfortunato, ci piovono cazzi in culo pure se sta assettato.
orsietorivx9.jpg

#3 NoRegrets

NoRegrets

Profanatore di sepolcri

• Membro
  • 5,657 posts

Posted 30 May 2006 - 08:07 AM

è dove ho guardato prima ma non ho trovato nulla

you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up you sleep when you are awake you awake when you are asleep you go to sleep when you wake up

#4 Giocus

Giocus

Utente sontuoso

• Membro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,161 posts

Posted 30 May 2006 - 09:39 AM

prova un forum per handicappati... lì cose strane come AM e PM non le mettono...

#5 Cleon

Cleon

Il buffone

• Amministratore
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,737 posts

Posted 30 May 2006 - 10:31 AM

Giocus, sei pericolosamente in bilico.
Io ti ho avvertito.

A chi nasce puveriello e sfortunato, ci piovono cazzi in culo pure se sta assettato.
orsietorivx9.jpg

#6 Toremoon

Toremoon

Blood Moon Rising

• Supremo Leader della Comunitŗ
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 20,337 posts
  • Interests:Tutto

Posted 30 May 2006 - 10:40 AM

Come va adesso?

Milanista, Grillino, Scientologista

#7 NoRegrets

NoRegrets

Profanatore di sepolcri

• Membro
  • 5,657 posts

Posted 30 May 2006 - 11:47 AM

perfetto grazie :lol:

#8 Stella Black

Stella Black

la ragazza pirata

• Membro
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 19 July 2006 - 01:59 PM

abc

#9 Stella Black

Stella Black

la ragazza pirata

• Membro