Vai al contenuto

LA CARNEVALIZIA - GIORNO 1 - Ore 23,00


Nightbay
 Share

Recommended Posts

2 ore fa, Pantalone dice:

 

no te si bon de far na bona acoliensa. te si tuto in afano,

 

le spie poe diventar neutrai se finise e misioni, quindi ghe xe diese contadini che poe diventar neutri come el ph 5.5 deo shampo che to mama usa par lavarse e ciape

el lupo soiidario te o ghe sbajà, el xe fradeo dei contadini parchè el voe copare tuti i lupi par vinsare da soeo

 

i lupi i xe boni da gnente, ghe xe el soidario che xe drio sercare de coparli e conose tuti i nomi, el pipistreo invese podaria anca iudarli par metterghea nel cueo aea fine, le spie fan grupo e quindi ghe xe za dei serchi dea fiducia, ghe xe el can, el porco (no queo che tutti quanti si drio pensare in te sto momento, desgrasià) el sonadore, el cripto, eo spasacamin.

 

se to fioea chea ga dixoto ani ea xe na bea putea, par non vederla cresare tonta come ti, podaria darghe mi ripetision (in tea camara da leto)

a ti costaria un mucio de schei e no so mia se no strasaro come ti el ga tuti quei schei.

deso levate dae bae quea xe ea porta.

 

gwkEqJr.jpg

 

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi rendo conto che la mia analisi non era la migliore mai fatta, ma pensavo che nel deserto generale, dire qualcosa potesse aiutare.

Era certamente sintetica, il concetto era "secondo me i contadini sono più forti, ma non so le spie che missioni hanno quindi su di loro non mi esprimo".

Vedo però che non è stata apprezzata, mi dispiaccio, baserò comunque la mia partita sull'essere collaborativa

Link al commento
Condividi su altri siti

5 ore fa, Giangurgolo dice:

1. Frittellino vota Peppe Nappa

2. Giacometta vota Colombina

3. Peppe Nappa vota Frittellino

4. Balanzone vota Gianduja

5. Corallina vota Giacometta

6. Rugantino vota Beltrame

7. Brighella vota Arlecchino

8. Pantalone vota Tartaglia

9. Beltrame vota Mezzettino

Non ho ricontrollato il riepilogo di Gian

 

Link al commento
Condividi su altri siti

Join the conversation

Puoi postare adesso e registrarti in seguito. If you have an account, sign in now to post with your account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Caricamento...
 Share

×
×
  • Crea Nuovo...